Hoppa över navigering och sök
Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Öppna i Microsoft Edge
Varukorg

Din varukorg har gått ut!

Vänligen klicka på fortsätt för att lägga till varor på nytt

Fortsätt
Meddelande 1 av 2

Är du privatperson eller företag?

Handla våra produkter online

Till webbutiken

Populära tjänster

Paketbox

I våra paketboxar kan du hämta dina paket när det passar dig – dygnet runt.

Digitalt frimärke till ditt brev

Vill du köpa enstaka porton på nätet? Köp en portokod, skriv koden direkt på brevet – enkelt, smidigt och alltid tillgängligt. Funkar som ett digitalt frimärke.

PostNord i siffror

Siffrorna kommer från PostNord Group och gäller för 2022.

Våra senaste nyheter

  • E-barometern, E-handel

    AI-expertens 3 tips för en mer lönsam e-handel

    Konsumenternas krav är större än någonsin. Hur ska du som e-handlare möta behoven? Här är AI-experten Bengt Wessborgs tre mest lönsamma tips!

    Till tipsen
  • Pressmeddelanden, Vårt samhällsuppdrag, 2024

    PostNord inleder pilotverksamhet för ökad effektivitet

    Den 4 mars 2024 påbörjar PostNord en försöksverksamhet i och omkring Hässleholm och Sundsvall.

    Läs mer om projektet
  • E-barometern 2023
    Pressmeddelanden, E-handel, E-barometern, 2024

    E-handeln fokuserar på lönsamhet i tuffa tider

    E-handelns omsättning var 133 miljarder kronor 2023, en minskning med två procent jämfört med 2022 enligt E-barometerns årsrapport 2023.

    Fler insikter från årsrapporten
  • E-barometern, E-handel

    ”Kundupplevelsen avgör vem konsumenten väljer”

    Kundupplevelse. Kundresa. Customer experience. CX. Kärt barn har många namn och när det gäller e-handel anser många att CX är bästa vägen att särskilja sig från konkurrenterna.

    Läs intervjun med Anna
Visa alla